söndag, oktober 02, 2005

man bowlar bättre med handen i fickan

Jo, jag vet att jag sa att jag skulle lägga festandet på hyllan tills efter tentan. Men jag skulle faktiskt hjälpa syrran med att storhandla i götet, så varför inte kombinera nytta med nöje. Och så mycket festande var det faktiskt inte. Det var mer dricka i trevligt sällskap. Men vilket fall. Det blev Göteborg i helgen, det blev Ikea, det blev shopping in chinese store, det blev take away, det blev monopol, det blev bowling, det blev blind-date och det blev karaoke a la Dickens anda. Inte nog med att det går bättre när man bowlar när man har handen i ena fickan.. man ser jävligt cool ut ;) Annars så suger jag fett i att bowla och i monopol bara så ni vet det. Nej, nu ska jag fan sätta mig ner och knäcka flerdim:en *tycker synd om mig själv*

Tyvärr så blev det inga kort på några snyggigar denna veckan för jag glömde kamera i väska. Men det kommer nog fler tillfällen :P

Inga kommentarer: