torsdag, juli 20, 2006

LillEva möter synden

Vissa människor träffar man bara en gång om året. Inte för att de är otrevliga men för att det inte ges några bra tillfällen. Men detta ska det bli en förändring på. Jag fyller ju snart år och då träffas vi åtminstone en gång till detta året :D

Kristianstadsdagarna. Vad ska jag säga? Inget speciellt med detta året som inte har varit alla andra år typ. Fick veta att en av mina gamla klasskamrater har doktorandtjänst och ska gifta sig i Brasilien. En annan drar ju fortfarande i Lund och försöker göra det bästa av situationen. Förfest hos Marcus var det vilket fall. Och Klügel hängde på lilla torg. Som sagt.. allt var precis som det ska vara.
Här har man hela gänget.

Tomas, du är underbar. Du ska inte tro på alla dumma människor som säger något annat. Och vi skulle aldrig få för oss att dricka upp nån annans sprit utan att förvarna först :P

Vi hade tur med vädret och med drickandet :P

Crazy Morris. Det är inte din uppgift att däcka först.. det är ju min!

Smile for the camera.

Bromölla. Första gången för mig faktiskt. Ja ja jag är lite efter men alla kan ju inte ha varit i Bromölla heller.
Värd och värdinnan.

Kiosken är stängd. Och nej, jag har inte druckit för mycket :D

Stenshuvud. Fint väder och mycket upp och ner. Vi fick vår sten, vår motion,vår glass och vårt bad.


Och resan avslutades med en runda till Kiviksmarknad. Ja ja jag vet att jag är löjligt förtjust i de här med sommarmarknader men men alla har ju sina laster. Jag fick inhandlat: en väska :)

Hmm.. jag hade nog inte vänt mig till Klockvagnen fast jag har varit desperat.

Iår skulle det vara ändring på marknaden. Det skulle bli en mer familjevänlig marknad men enligt tabloiderna så kastade synden sin skugga över området även iår.

Inga kommentarer: