torsdag, november 22, 2007

Fint besök på jobb

Vad är det som är 74 cm långt och charmar alla tjejerna på jobb?

Eric så klart. Han är med pappa på jobb idag och kryper runt i våra korridorer. När man tänker efter så är det kanske inte världens smartaste grej. Jag menar vem vet vad som finns på våra golv och han stoppar ju händerna i munnen hela tiden. Fast samtidigt så håller pappan koll på honom och som de duktiga laboranter vi är så spiller vi aldrig på golvet. Eller det kan ju hända fast då torkar vi ju upp det som man ska göra.

VSEPen läcker inte längre och den är omprogrammerad. Så nu skakar den som aldrig förr. Min kokning ska snart analyseras. Spännande, har jag nu kokat och väntat med lunch i onödan eller kommer det att ge de resultat jag vill? Det går sakta men säkert framåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Nej, absolut inte, det vore verkligen inte rätt skäl. Vad jag menar är att jag tycker att hon har tagit alltför lättvindigt på att acceptera de negativa effekter som hennes beslut får med sig. Hon har varit väldigt duktig på att både behålla kakan och äta den.

Jag tycker också att hon har gett upp oss för lätt, inte kämpat tillräckligt.

Men återige, skall det bli vi igen så skall det bli så på grund av kärlek. Ingenting annat!

LolaQueen sa...

är det vår eric eller har du också en smurf eric? ha ha