torsdag, mars 17, 2005

Here I come...

Fredag fredag fredag..och snart var ännu en vecka slut. Ska fara hem till Helsingborg och mysa med mitt gaus. Ska bli så himlans skönt att sova i sin egen säng även om det bara är för två nätter. Och mysa med mitt gaus. Mysa mysa mysa.

Idag har jag faktiskt varit duktig.. gjort allt jag hade tänkt göra med jobbet. Imorgon ska man sitta och analysera och planera vidare försök. Ska bli spännande att räkna lite retentionsfaktorer och upplösningar ;) Och jag har knäckt mjukvaran. Alltså det felet jag satt med igår i två timmar var inte roligt..men det felet gör man ju aldrig igen om man säger så*pucko-eva*. Men ja ja det är väl meningen att man ska lära sig av sina misstag eller vad det nu heter. .En dag ska jag knäcka mac:en oxå... muhahaha

Imorgon är det FREDAG!!!! Jag vill ha kyckling idag :D

Inga kommentarer: