fredag, oktober 20, 2006

Trötter

Ja nu sitter man här i sin lillkusins sovrum och försöker hålla sig vaken för att sen köra hem till systeryster för att sova. Det har varit en hektiskt dag, och jag som skulle ta det lugnt när tentorna är över. Jag tror inte det är möjligt för mig någonsin att at det lugnt. Alla bara drar och sliter i mig känns det som. Jag ska inte klaga. Jo det ska jag faktiskt. Ibland så önskar jag bara att alla kunde hålla sig borta. Man skulle ta och gräva ner sig och gömt sig nånstans. Men det lär väl inte hända. Mamma hade antagligen satt spårhunden efter mig. Men det är nog lite mitt fel också. Jag låter de ju dra i mig som vilken trasdocka som helst.

Ja ja hur det än är så har jag gjort två tentor, besiktat bettan och kört till GBG. Och innan helgen är slut ska jag ha hunnit köra lite mer vilse, köra tillbaka till HBG, titta på en ebil och eventuellt köra hem mina päron hem. Att jag bara orkar och står ut. Jag borde banne mig få pris!

Inga kommentarer: