onsdag, oktober 04, 2006

Klant-LillEva

Jag har slarvat bort mitt block. Hela mitt liv är i det blocket! Nej, nu överdriver jag. Jag har ju inte gjort några speciella anteckningar som inte går att hitta i läroboken, men det är lite jobbigt att inte veta vart det är. Fast det är klart, labbanteckningarna hade varit bra att ha när man ska skriva labbrapport. Det är tur att det inte är jag som ska skriva om resultaten denna gången. Inte för att jag inte kan skriva av resultaten av min snälla labbkompis.men men... Funderar skarpt på om jag har glömt det i skolan. Och det har jag antagligen, eller det är kanske nån som har råkat plocka sig på sig....eller så är det nån som tycker att jag skriver så snyggt att de var tvungen att sno det :O ...Hihi... Nej men seriöst.. irreterad blir jag blir på mig själv iaf.

Inga kommentarer: