torsdag, juli 03, 2008

Det är helt galet

Det är som att jag har en ängel på ena axeln och .. ja inte djävulen för det är hon för söt för men en lite mer naughty liten ängel på andra... hmm så jag har två änglar på mina axlar :)
Men sjukt kul har vi iaf. Idag har det önskat låtar på radion.. eller Dessi önskade och drog med mig i det hela. Sandra fick låna mina öron för att ventilera sina begär. En kvinna behöver tre saker för att överleva.

Sex, godis och värme.

Vi kan ju säga så att hennes pojke spelar högt och har fångat henne som en liten mus i sina klor. Hon fick smaka och nu vill hon bara ha mer! Tonny, aka. lillebror, tycker nog att det är ganska underhållande att lyssna på oss... haha. Det bjuder vi på :P

Vilken underbar kväll. Jag och Pettsson tog oss en liten promenad ner till hamnen. Där jobbade Maina i Dunkers uteservering och det spelades skön musik på Dunkers trappor. HIF vann med 1-0 på hemmaplan. Bättre än så här kan det bara inte bli.


3 kommentarer:

Desirée sa...

Haha, stackars Tonny, han får reda på så mycket om dig o Sandra som han kanske inte alltid vill veta. Fast han tycker nog det är ganska najs:) Ha det skiiitgott på semestern nu! Jag ska börja ladda för en vecka på driftslab med Hisret, tjoho! kram!

Desirée sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Desirée sa...

Jag lovar! Han kommer inte kunna trampa på mig alls! Jag må vara liten men jag är ganska tuff o jag tar ingen skit (om jag inte kanske har förtjänat den)!