torsdag, juli 31, 2008

Tråkar på kvällskift

Det finns att göra, men inte hela tiden. Jag vill hellre att det ska hända saker hela tiden. Just nu sitter jag och trummar. Mäter viskositeter 3 gånger. Och försöker ignorera Heh-kvinnan. Hon är jättetrevlig tro mig men det här heh:andet går mig lite på nerverna. Så det är jag och Heh-kvinnan. Och grabbarna ute på fabriken. Men de är ju där ute och inte här inne.

Asch, nu får jag sluta klaga. Kanske ska gå ut och ta lite frisk luft. Titta på Heh-kvinnan när hon äter glass. Nu är det bara en dag kvar på denna veckan! Woho!

1 kommentar:

Desirée sa...

Kämpa på min tappre vän! Det går snabbare än vad du tror. Jag förstår vad du menar med heh-andet, försök höja ljudet liiiite till på radion. Olikt Hisret så tror jag inte heh-kvinnan har så mkt emot det:) Ha det gott! kram