söndag, augusti 03, 2008

Fyra män och en baby

Pojkarna och jag var och testade en vietnamesisk restaurang igår. Det var inte så pjåkigt faktiskt. Det bästa med när man är många ute och äter är att man (förhoppningsvis) får se en hel del olika rätter på bordet och (förhoppningsvis) får smaka lite av alla olika rätter :) Nu får ni inte tro att jag bara utnyttjar mina kompisar för att få smaka på många olika rätter. Jag uppskattar mina vänner och jag vad som helst bara jag har trevligt sällskap. Alla som känner mig borde veta vilket sällskapsmonster jag är. Bara jag har människor jag älskar runt mig är jag nöjd, svårtflörtad? ;)

Ska säga att sötsur fisksås slår sweet and chilli på alla plan. Och de färska vårrullarna känns mer vietnamesisk än de friterade. Gissa vilka jag föredrar :P Och de krispiga räkorna var goda men inte särskilt märkvärdiga. Men det var bra mat till ett bra pris. Det fanns mycket spännande på meny som jag skulle vilja testa. Så det är nog inte sista gången jag går dit.

1 kommentar:

Martin sa...

Är det den där restaurangen som ligger mitt emot La Petite?