tisdag, augusti 05, 2008

i´ll puff and i´ll puff

Det tog mig extra lång tid att ta mig från fabriken till omklädningsrummet, och nu ska vi inte tala om när jag försökte ta mig ut till bilen sen. Tala om att fångas av en stormvind. Bilfärden var inte så farlig.. tills jag kom till Helsingborg då regnet och vindarna tilltog. Sov så oroligt hela natten. Vet inte om det berodde på att jag visste att Jonas syster var i närheten och hade problem med bilen, eller om det var för blåsten. Glad att jag jobbar kväll iaf så jag kunde sova lite extra imorse när blåsten hade lagt sig lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

visst är det lite smått "freaky" oväder vi har fått den här veckan. Helt sjukt hur det har blåst nu inatt.

Kram!

Sara Byrlind sa...

Men idag skiner solen över Helsingborg, trallalaaa! :)