söndag, maj 08, 2005

Gucci: 2 minuter

Långhelg..precis vad jag behövde tror jag. Men jag fasar morgondagen då man måste tillbaka till balsgård och upptäcker att onsdagens långkörning inte gav nåt bra resultat. Men vi får la se som sagt.

Pojken överaskade mig med en resa till Köpenhamn i fredes. Shopping längs med Ströget. Inget för människor med klaustrofobi. Jag hade turen med mig som hade nån som gick före och banade vägen åt mig, annars hade inte jag kommit in i nån butik alls. Tror jag är för snäll för ströget. Om man nu kan vara det. Hittade både till Illum, Magasin och Fisketorvet. En helt underbar dag i Köpenhamn. Det enda som drog ner på dagen var när det började hagla när vi var på väg till tåget från Fisketorvet. Men dagen var inte slut efter detta. Efter tågresan slängde vi av oss grejerna hemma och vidare till Saigon. Mat mat mat. Måste jag säga att jag blev mätt? :D Men efter en hel dag gående så var vi värda det.

Lördag bestod av god mat i gott sällskap. God mat och alkoholhaltiga drycker. Men denna gången fick jag avstå för jag skulle köra hem. Lika bra.

Kvällens replik: va litta gla´.
Kvällens fenomen: Angelicas väska.

Inga kommentarer: