söndag, maj 15, 2005

if u´re sitting down it´s time to get up

Årets räkmackedagstävling. Eva 7 mackor. Jonas 11 mackor. Vinnaren 15 mackor. Men men men jag slog mitt gamla rekord ska jag säga er. Förra året åt jag 6 ;) så jag har avancerat :D kanske äter jag 8 nästa år.

Min pollenallergi har satt igång ordentligt nu för er som är intresserade, så nu går jag och nyser jämt*suck*

Har sån ångest just nu. Jag har 84 provberedningar och det ska helst göra vecka som kommer. Sen så har jag texten som jag oroar mig för. Usch vad springer tiden iväg nånstans. Fast jag är glad att jag la den tid jag behöver för internstandard osv. Det har gjort att det jag kan spara så mycket tid. Har sovitdåligt de här nätterna.. men inatt så sov jag hemma hos pojkens föräldrar och där sov jag som en stock. Så trevligt sällskap jag var igår. Men tja nu mår jag mycket bättre och det är väl ändå det som räknas eller hur?

Helgens replik: Hur många pingar har du?

Inga kommentarer: