torsdag, maj 19, 2005

Never say never

Folk hitta hit :D Men tja här står väl inget mer intressant än vad det står i kristianstadsbladets nätupplaga ;)

84 provberedningar klara. Nu ska bara siffrorna tittar igenom och kolla om man behöver göra om några prover*hoppas inte* Är jag inte bäst?! :D Nästa vecka ska jag bara in och gå igenom siffrorna med min handledare. Om han nu har tid med mig. Inte så men han är en väldigt upptagen man. Han har ändå ställt upp och människorna på balsgård har fodrat mig med tårtor så jag behöver träna bort en massa nu :p Men man ska inte klaga när man har det bra eller hur?

Nu är jag hemma hos min älskling igen. Har inte varit här på två veckor. Detta känns verkligen som hemma. Fint väder..grönt på träden.*pollen pollen pollen...nys nys nys*

Veckans händelse: Norton blev champinjon :D firas med stor stor tårta.

Inga kommentarer: