söndag, augusti 07, 2005

Lammkött på "stammis"

Brorsan blir 18. Jag blir gammal.

Brorsan och kompisen var hemma hos mig och drack lite ur vårt nya spritförråd. Det var ganska soft sen så drog det vidare till stammis. Fulla fula drägg som fäller dumma kommentarer och blir utsläpade ur lokalen. Pojkarna satt i ett hörn och drack öl medans jag och stumpan släppte loss på dansgolvet. Stumpan och pojken gick hem tidigt (vissa människor är duktiga och har jobb). Jag drar med mitt nästa offer ut på dansgolvet :)
Med andra ord en helt vanlig kväll på stammis.

Därefter drog vi oss hemmåt. Mer dricka och ont i tummarna.

Helgens O.O: skäggiga damen och Miss Plastikoperation.
Helgens besvikelse: Mario 64 DS (den fanns på hyllan för 300 kronor dagen innan).
Helgens drink: Brandbil.
Helgens rätt: jättekebabrulle från pizzerian.
Helgens Jan-replik: Bratwurst!

Inga kommentarer: