torsdag, augusti 25, 2005

Naij Gun, du skau ente stella opp ei wet t-shört taevlingen!

Igår drogs det till Malmö, till festivalen.

Resans mål:

  • Träffa Anna
  • Nrj in the park-Craig David och Helena Paparizou
  • Mat

Men vi kom försent, vi missade Craig David *snyft snyft* Så det var en riktig miss. Helena. Bra. Flickor i korta kjolar som hoppade runt på scen. Senare, Robyn men det var vi orkade vi inte med. Sett henne i Kristianstad redan. Misstänker att det var mer eller mindre samma show. Vilket är en väldigt bra show. Om inte Jonas hade jobbat sen tidigt på morgonen så hade vi kanske stannat. Mat i form av langos, kebab i fralla, mini donuts och bosnisk specialitet. Träffade Anna vilket var väldigt trevligt. Hon hade jobbat hela dan stackarn så hon var jättetrött. Det var fler än hon som var trötta för att de jobbat men jag var inte en av dem :D Fast jag har ju kämpat med ex-jobbet hela dan så lite trött var jag nog *tycka synd om mig oxå* Det var inte alls så tokigt att åka ner. Skulle ju åka på fredag oxå men då kommer de första gästerna inför helgen.
Kanske kan åka på America´s cup avslutningen som är nästa vecka..hmmm.

Idag fyller mitt gaus år. Han blir hela 27 år gammal :) Hipp hipp hurra. Ikväll ska vi mysa älskling ;)

Festival-manick: donutsmaskinen :P

Inga kommentarer: