onsdag, augusti 03, 2005

Resumé av årets marknader

Inte för att vara jobbig eller så för det är ju trots allt jag själv som har valt att gå på alla marknader. Men det var inget nytt iår och jag visste inte vad jag skulle köpa direkt så det var kanske lite onödigt att åka på alla marknaderna. Blev lite smått trött på dem redan efter min andra marknad. Det kändes lite som att har man sett Kivik så har man sett allt. Det blev inga strumpor iår men det blev chips trots att vi sa att vi inte skulle ha några.

Men summan av kardekumman blev:
Årets fynd: Jonas spel och min ängel (upptäckt att jag har en underlig dragning till just änglar).
Årets måste: varma chips.
Årets dyraste parkering: Kivik (deras motivering: "ni kan parkera alla tre marknadsdagar för samma biljett". Men Vem vill vara på Kivik i 3 dagar?!)
Årets besvikelse: Röstånga och jag fann ingen söt väska till min samling :(
Årets regnigaste: Sjöbo.
Årets skyfall: Hörby.
Årets bästa marknad: Kivik

Inga kommentarer: