fredag, september 23, 2005

Gasque

Årets gasque ägde rum på finfina stället, Dunkers kulturhus. Mycket folk i sina bästa kläder, men vissa undrar man vad de hade tänkt på egentligen. Detta får mig att sakna den tid då jag och Jazze var phös. Det var tider det gumman! Evas bordsplacering:

49+2x^3 ; x -> 0

Det du, klura ut den ;) Och därmed hamnade jag bredvid Lennie och Elin. Två trevliga prickar.. ingen av dem från Skåne. Till förrätt serverades det kronärtskocka, ädelsost och nån colasås. Kronärtskockan gick väl ner men jag kunde leva utan såsen. Huvudrätt: kyckling. Det var så fint upplagt att jag trodde inte jag skulle bli mätt på det. Men tja tydligen så var jag inte så hungrig. Sist men bäst..efterrätten :D. Vaniljmousse och frukt.. mums :) Eva tog det relativt lugnt med spriten denna kväll (med tanke på hur det slutade förra torsdan så.. för tidigt för en repris), och kunde gå hem själv :) Och jag jag fastnade inte på kort fast jag tyckte det blixtrade till många gånger under kvällens gång tyckte jag. Vilket var lite synd för nu finns det inte något bevis på att jag egentligen är en babe i förklädnad ;) Inte gris nu utan en babe. Så ni som inte var där.. tji fick ni.

Kvällens wooo: Martin och Vicky förlova sig?
Kvällens bästa: träffa Bella och Elina.

Inga kommentarer: