fredag, september 16, 2005

Jag är visst SKÅNING!!!!

Att vakna med världens största huvud och äckligaste andedräkt var väl inte riktigt planerat. Men när Eva är i stan så går det hett till. Först drogs det till villan för lite mat. Flickor behöver grunda med mat. Sen så var det vallgatan. När whiskeyflaskan var tömd så var det tillbaks till villan som gällde. På vägen ner hann jag:

  1. Ta sönder kvällens sötnos sko. (Jag är så hemsk lessen och betalar gärna för ett par nya. Hmm kanske inte ett helt nytt par. Men jag kan ge bidrag till ett:). Ekonomin tillåter inget annat tyvärr.)
  2. Inse att jag är äldst i gänget. (Detta var inte bra för min lilla åldersnoja)
  3. Förolämpat min vapendragare tv-polare. (Du är inte fet, men du har gått upp några kilon.)
  4. Slarva bort en massa människor.

Så när jag kom ner till villan var jag inte bara full utan jag var ensam oxå, full och ensam. Vet inte riktigt hur jag kom in och undvek att betala i entreen, men jag tror det kan ha att göra med att jag träffade på "Loket"-gänget. Och allt därefter ligger som bakom en dimma. 23.30 lyckades jag skicka ett SOS meddelande till min vapendragare, och han fick släpa mig hem. Jag var nog lite jobbigare än vanligt för han var tvungen att ringa efter back-up. Älsklingen fick hålla mig vaken och hjälpa mig igenom nattens plågor. Trodde att jag var död.

Jag lovar aldrig mer whiskey.

Inga kommentarer: