söndag, september 04, 2005

Helgens bravader


Helgen började med att jag och flickan gick ut. Vilket vi inte har gjort på jättelänge. Klart har vi varit ute tillsammans men det var längesen vi var ute bara hon och jag. Jag var trött men det var trevligt. Och klart så hamnade vi på gamla stammisstället i slutänden. Även om jag sa tidigare på kvällen att vi inte skulle gå dit. Det var inte så mycket folk. Och vi gick inte allt försent. Men det blev inte tidigt heller.

Vi fastnade visst på bild..igen :D

Sen igår blev det fest igen. I Tomelilla. Mycket god mat och trevligt sällskap. Åt så mycket att jag inte alls mådde bra. Men efter lite sömn så mådde jag mycket bättre. Fast linserna tyckte nog inte om att jag somnade i bilen för de ploppade ut av sig själva sen när jag steg ur bilen och skulle titta på stjärnorna. Jag kan inte hjälpa att det var så himlans skönt att vila ögonen för en liten stund. Och alla andra sov i bilen. Ja förutom älskling då, eftersom det var han som körde :P Det blev "flick"-laget som vann denna gångens kamp.

Idag var det Fly-ing i hamnen. Tyckte det var lite avslaget, men det blev några fina dyk i vattnet. Och ouverallen åkte på första gången efter sommaren. Jag fick mina märken som ska på innan kommande helg. K:arna lyste med sin frånvaro förutom två phös.

Imorgon är det skola igen. Ni måste ändå vara lite imponerade över att jag har lyckats gå upp klockan sex varje morgon för att ta mig till Lund. Jag är bäst, eller hur? ;)

Veckans O.O: A´s bror tillsammans med Malin igen!

Veckans besvikelsen: S, du får sluta fara ner till Malmö hela tiden. Du hinner ju knappt landa i stan ju.

Inga kommentarer: