tisdag, maj 23, 2006

En bar rumpa, två bara rumpor och tre bara rumpor

Så nu har jag på pojkarnas tillåtelse fått lägga upp bilden på deras rumpor. Och jag gör detta nu dels för att jag ska passa på när jag kommer ihåg och för att det tar lite tid.. så jag hinner bli lite klarare i huvudet innan jag går och lägger mig :P

Själva avslutningen började med ett årsmöte, jag fick tydligen den viktiga rollen som nån sån här stämsamordnande..eller nåt åt det hållet. Känns lagom seriöst :D... och sen så drog gänget vidare hem till vår coooola körledare. Det började ganska snällt men när ölen börja sina och alla var lagom salongberusade så var det ändå ganska trevligt med en massa mat kvar. Lustigt nog så går alltid alkoholen först av nån konstigt anledning. Och sen när jag väl börjar på vinaren så hade de flesta gått hem men jag hade det trevligt vilket fall( med eller utan vin så hade jag trevligt). Men när det började bli för seriöst..ja typ vid den här tiden och diskussionen börja kretsa om det var rätt att göra musikal till film eller inte så pallade inte ens jag med trycket så jag gick hem. Blev nog bara de serösa pojkarna kvar tror jag.

Staffans sista mening: "Eva..frågan är fortfarande. Är du helt väck...eller är du bara...."

Här har vi pojkarna framifrån

Och här har vi baksidan av dem ;)

Tyvärr så har jag inga andra roliga kort från ikväll. Men men har man inte hjärnan med sig så får man ha det i benen istället (lärt mig av min syster som är 11 år gammal i helgen). Men jag har inte mycket ork i benen heller så det blev inga kort helt enkelt. Imorgon när jag har nyktrat till ska jag orka lägga upp bilder från karnevalen oxå, för er som missade tåget i helgen. U know who u are ;)

Inga kommentarer: