söndag, maj 14, 2006

Oh man!

Summering av helgen. Den hade en liten gungig start då vi inledde den med en kebabrulle som inte får kallas för kebabrulle. Anledning: den var kass! Så det var en besvikelse. På lördan så drog Jonas upp mig i svinottan för att vi skulle till Gekås. Jag vill också åka till Gekås, men inte så tidigt. Jag tigde till mig en extra timme i sängen och var så nöjd så :P. Vilken tur att det inte var nån kö sen när vi kom upp annars hade det ju varit mitt fel att vi var tvugna att köa.
Efter några timmar trängandes med en massa galna människor for vi vidare till huvudmålet.
Bebislandet.
Ungar växer så snabbt. Och min lille tjockis gjorde mig inte besviken. Han var lika go och söt som jag hade väntat mig om inte mer. Åh, ibland så är han bara för... ja ... söt. På kvällen var det grillning, som om vi inte var trötta nog. Men att få se Daniel frysa var värt det. Han får ju skylla sig själv. När man frös mitt på dan i shorts så lär det inte vara varmare på kvällen. Han fick trösta sig med Snuskis filt sen när hon kom. Den var rosa! :D Förutom att Daniel fick en filt så fick vi andra snuska av oss lite när snuskis och pojkvän dök upp. Efter en timmes väntan på mat (kändes som tre) i kylan så var det mat. När man väntar på något gott väntar man aldrig för länge. Daniel, fasaner äter sten för att få bättre matsmältning ;) Men än en gång du får skylla dig själv. Vi sa faktiskt till dig att det var den biten som hade hamnat i grusen! Efter det var vi sä trötta..eller jag. Jag var inte särskilt social. Ville bara sova. Väcktes av stark solljus och alldeles för hög temperatur i rummet. Men jaja..jag ska inte klaga jag fick sova ganska många timmar. Söndag och det var dags för hemfärd efter lite mer gullande med bebbe :)
Många kort på bebbe blev det, men sen jag har fått klagomål på att jag sällan är med på korten själv så tänker jag lägga upp ett iaf.. och vad gör jag där.. om inte klurar på sudoku :P

1 kommentar:

Syster Virrpanna sa...

Föreslår att du klipper dig så här igen :-)