måndag, maj 01, 2006

Valborg i teknologanda

Dagen började med lite frukost i parken i våra fina ouveraller, champange, frallor, och mösskiften.
... och efter det var det sillalunch. Men då varken jag eller Jonas inte äter sill så tog vi oss till Frikkos för en kebab. Om det var ett bra val funderar vi fortfarande på.

Smälta maten i en av de sköna fåtöljerna. Jag och min bästa kompis Linda som är jättelång (kolla på bena!).
Och vem dyker upp om inte vår alldeles egna Dennis. Fast han hade ett ont knä.

En stund mysande går ju men efter ett tag så blir det bara segt. Då bestämde jag, Linda och Jonas oss för att gå hem för en liten tupplur. Efter det var det dags för villan igen och mer mys.

Men Jonas fick inte vila länge förräns det var dags för lite brännboll med de konstiga teknologer som fanns på plats.

Mys i källare, vissa tog sig en pizza.
Andra nöjde sig med en öl.
Efter ännu en dödperiod på villan landade vi på mellanfest på bryggaregatan för mer alkoholintag.

Sötungar.
Tillbaka till Villan och Alexi hittade en egen sötunge att pussa på.
Vallgatan-buddy Jakob.
Efterfest på Eneborg.
Man måste anstränga sig till det yttersta för att locka till sig det motsatta könet?

Efter en lång dag så tror jag alla mer eller mindre kände sig som Axel ;)

Inga kommentarer: