måndag, december 11, 2006

Snart är det jul :)

men först är det lucia. Ni som känner mig vet att lucia är den bästa dagen på året enligt mig. Luciatåg, tomtar, glögg och pepparkakor. (Nej, jag har inte glömt lussebullar.. jag tycker inte om dem och iår blir det inga luciatåg för mig heller) Plus att då är det snart julafton. Och ni som känner mig vet att julafton är min näst bästa dag om året. Då är det klart julklapparna som står i centrum.. och julmaten.. och familjen..får ju inte låta som vilken 5-åring som helst ju..jag är en speciell 5- åring ! :P

Idag skrev jag läsperiodens första tenta. Har en till på onsdag men den kan jag nog lika bra glömma. Jag vet inte vad det har varit med mig, men jag har verkligen inte haft någon ork denna perioden. Kan ha att göra med att Lotti är i Thailand, så från förra torsdes så har jag varit med Lotti i Thailand. Yeah right som det skulle varit så bra. Men det hade varit skönt att slippa tentorna. Fast man slipper dem ju inte man måste ju ta dem sen när man väl kommer hem igen. Usch fy! GAH!
Jag har nog gjort allt utom att plugga. Jag har inte haft en enda plugghelg! Och inte har jag läst på kvällarna och inte har jag läst på tåget. Vilken latmask jag är! Nej, nu blir jag deprimerad. Får sluta innan jag gräver ner mig helt.

Inga kommentarer: