fredag, december 19, 2008

har man sett malmö. har man sett världen.

Här sitter jag i den mest otekniska familjens hem. Ska man imponerad över att de ens har en dator? ;) (har jag blivit lite färgad av Jonas.. näää.. tror inte det va :D)

Här gäller det djungels lag. Inte hemma hos S, men på Malmös gator. Och då pratar jag inte om det här tjafset som händer på det ökända Rosengård utan om att köra i Malmö city. Det finns nog ingen annan stad jag hatar att köra i som i Malmö. Jag tycker till och med att det är lättare att köra i Göteborg. Kan bero på att jag har tillbringa j-vligt mycket tid där. Inte för att jag har haft mitt körkort särksilt länge (bara i så där 7 år. Nej, jag är inte gammal.) och inte för att vi är vana vid bilar i min familj för jag är den enda som har körkort. Och jag ska tala om att vara oteknisk. Men att inneha ett körkort innebär ju inte att man är teknisk för det. Ah, känner att jag har snurrat in mig lite nu.

Ikväll är det utgång... i MALMÖ. Det lär ju bli ett äventyr. Sist var vi på Slagt och då fick hela asiatiska maffian på mig. Ikväll vill jag helst undvika allt som har med maffia att göra överhuvudtaget. Då blir jag nöjd :)

Nånting man ska vara imponerad över däremot är den tid det tar för S att göra sig redo. Ok, jag är inte känd som brukar sminka mig särskilt mycket. Men på den tiden hon sminkar sig, har jag lyckats sminka mig, klä på mig och bäddat sängen. Men samtidigt så blir hon ju söt. Jag blir ju bara jag :P

Nej, nu ska jag sluta vara asocial. See you later mates. Nu ska jag supa hjärnan av mig för nu är jag arbetslös och lär ju inte behöva använda min hjärna igen eller hur?! :D

Inga kommentarer: