måndag, april 17, 2006

Lillebror-komplex

Vem hade den finaste bilen? Vem hade haft flest bilar? Vem hade det bästa jobbet? Vem kunde mest inom sitt område? Vad man gjorde nu för tiden. Allt för att hävda sig. Man är ju inte liten längre. Man har ju blivit stor. Men efter detta spända ögonblick så höll pojkarna låda så mascaran rann på både mig och Berit. Repriser som togs om och om igen:
"Och det var inte billigt"
"Men det var ju billigt"

Sen kom mamma och lillalillasyster på besök. Då blev inte mycket pluggande tyvärr men det var trevligt. Mer mat och tv-spel.

Snuskis var inte en sån snikis..om du vill snacka så kan du alltid ringa mig. Du vet vart du kan nå mig ;) Jag älskar dig gumman!
Det var faktiskt allt för längesen vi snackades vid. Jag saknar dig.

Ännu en påsk är över och som vanligt var det fullt med mat och gott sällskap.

Inga kommentarer: