söndag, april 23, 2006

Sittning och årets första grillning

Mina damer och herrar låt mig för er presentera helgens bravader.
Helgen inleddes med en körsittning på villan allt i 50-tals rock´n´roll anda, från klädsel till menyn. Coola brudar och grabbar visade upp sina bästa moves genom tävlingsgrenar och dansgolvet. Vandringpriset introducerades.. och som sedan kidnappades... utav mig! Jag skäms så, men det var inte meningen att han skulle följa med hem. Och Jonas gjorde det ju inte bättre genom att ge mig en massa skuldkänslor. Så nu står han på min hallmöbel. Funderar fortfarande på om jag ska skicka blackmail till Stämpus eller om jag ska vara en snäll flicka och lämna tillbaka honom. Anledningen till att jag vågar skriva här att jag kidnappat Staffan JR. är för att ingen från kören vet att jag bloggar... ja förutom Carro då förstås. Nåt som inte får glömmas från kvällen..förutom kidnappningen (som var lite roligt faktiskt) var grabbarna Grus snygga häckar. Shake that as shake that booty! (Har faktiskt kort på tre nakna rumpor, men jag vet inte om jag vågar lägga upp dem)

Avancerade övningar på dansgolvet som sagt.
















Vår coooola körledare som "råkade" glömma bort kvällens tema.
"Eva, du är helt väck. Jag vet inte om du är det eller om du bara..."

Ja,han avslutade aldrig den mening. Hmmm... ska jag ta det som en förolämpning?











Detta är Staffan JR. Han är så sööööt. Har haft ett öga på honom hela kvällen..muhahaha.













The Sopranos in the corner.













Do i have to say more?














Helgen avrundades med årets första grillning och lite hanging i vårt fina vardagsrum. Ingen dum helg inte alls men tja det blev inte så bra när jag skulle skriva min tenta idag som jag inte alls hade hunnit läsa till alls. Men men sånt är livet.

Inga kommentarer: