lördag, april 08, 2006

Världen är inte så stor trots allt

När man minst anar det så springer man på dem. Och med dem menar jag denna gången min handledare från ex-jobbet. Han var tydligen gästföreläsare på LTH i fredes. Vet inte om han kände igen mig men han pratade med mig iaf. Tro det eller ej, så tror jag att han har gått och gift sig.. eller åtminstone förlovat sig. Kommer fortfarande ihåg när jag och Anders satt på labb och dividerade om han hade en flickvän eller ej, vilken läggning han nu egentligen hade eller om han fortfarande var oskuld. Men ja ja, kanske får jag veta en gång...kanske.

Nu är man tillbaka i kristianstad. Mor min hon fyller år på måndag. Och det är en sån himlans liv här. Hela tjocka släkten är ju här. Eller inte riktigt men det räcker med en av mors systrar de kan nog hålla låda hela natten ändå. Om det är några så är det dem. Jag hoppas verkligen att jag får sova inatt, men av erfarenhet så tvivlar jag.

Inga kommentarer: