måndag, februari 05, 2007

Mitt ute i ingenstans

Om du hade kommit fram till mig och sagt: "Jag bor i Aggarp". Då hade jag stått där som ett stort frågetecken om jag inte hade varit där ute i helgen O_o
Denna scoutstuga ligger verkligen i Ingenmansland, fast det är nog ganska många som gör det ifs. Vilket fall så var det många som inte hade täckning på mobilen. Men jag.. jag hade. Telia är bäst! Tro mig, jag vet! :P Fast det var inte så bra alltid och endast på vissa väl utvalda punkter i huset och runt omkring. Men ja ja nu vet jag att det finns ett Aggarp utanför Munka Ljungby iaf.. fick höra idag att det finns ett utanför Hässleholm också. Man får vara noga med vilket Aggarp man menar helt enkelt.

Helgen har varit supernice. Hela manuset gicks igenom mer eller mindre smärtfritt. Det var konstiga lekar som gav en träningsvärk. Mycket dans och sång/skrik (ja kalla det vad ni vill) ;) Rätt tonart plockades ut till spexlåtarna. Maten var supergod. Det var ett tag jag åt så mycket som jag gjorde i helgen. Vi har ett bra sexmästeri. Är det dem jag ska skylla på när jag går upp i vikt kanske..hmmm. Sittningen slutade med att Ingela hitta ett par blöta kalsonger i sin jackficka och nån annan en blöt mössa i sin. Är detta ett tecken på en bra sittning?

Första natten låg man på ett hårt golv. Visst man hade sovsäck och liggunderlag men det hjälper inte så mycket :( Somnade väl inte förrän 3 eller nåt bland annat för det fanns folk som fortfarande uppe och lampor tändes titt som tätt. Lördagsnatt lyckades jag lura Martin att dela madrass med mig. Jag fick en snarkande Björn på höger sida och frågade Martin om han snarkade. Och han svara: "Nej.. eller jo om jag ligger på rygg". Jag hoppades innerligt att han inte skulle hamna på rygg, men vid 5 så vaknade jag och vem snarkade mig i vänster öra om inte Martin :P Nu ska jag inte klaga för mycket. Det var jättegulligt av honom att dela madrass med mig, men jag hade ganska svårt att somna om så jag bestämde mig för att gå upp och lägga mig på det hårda golvet. Det var ju inte så många timmar kvar ändå. Visst det fanns pojkar på övervåningen som snarkade också, men det var inte så tätt inpå :) Så det blev inte mycket sovande i helgen och jag saknade min älskling.
Men kort sagt har det varit och kommer att bli skitskoj med spexet.

Välkommen till premiären den 19 april!
Hepp Hepp Hepp!

Inga kommentarer: