onsdag, februari 07, 2007

Välkommen till Bloggträsket

Från min lilla dator, i min lilla lägenhet, kan jag följa alla små grejer som inträffar i mina vänners liv oberoende av destination. Bloggar poppar upp på min ruta som ogräs.
Ja, jag har alltid varit nyfiken och det sticker jag inte under stolen med. Är det nån som ställer dumma frågor så är det väl jag? Och det inte för att jag är nyfiken utan ibland är jag faktiskt bara dum och inte fattar. Man kan jämföra min tankegång med en femårings, jag kläcker ur mig saker ur ett urlöjligt barnsligt perspektiv och jag ställer frågor innan jag har förstått vad folk pratar om. Men men jag är ju så liten och söt så det gör inget ^^

1 kommentar:

LolaQueen sa...

du är så oskyldig också, gör inget ont i världen. Om du inte känner min sarkasm så är du nog en femåring ;P