fredag, november 07, 2008

Hjälp mig!

Jag vet.. att ha problem med vad man ska ha på sig på en sittning är ett riktigt I-landsproblem. Men det skiter jag i just nu.

Klänning nr1: Min så kallade Kinesklänning
Fördelar: Snygg
Nackdel: Ej elastisk









Klänning nr2: Min vanliga svarta när jag har dålig fantasi?
Fördel: Elastisk, MVG i sitt/ätprov
Nackdel: Har haft den ganska många gånger redan









Och så har vi skorna: hel sko eller öppentå?
Helsko: Det är ju höst nu och på detta sätt så slipper jag bli blöt om tårna.
Öppentå: Söta, men dock somriga.


Vilken blir morgondagens outfit?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svårt val, båda klänningarna är hemskt fina men jag får nog säga att jag är lite svag för kinesklänningen, den ser jättesnygg ut!

Anonym sa...

Jag röstar på som du redan vet, KINES klänningen å öppen sko!!!!

Ha en trevlig kväll! Ses förhoppningsvis i dimman på harrys!