torsdag, november 20, 2008

Klänningsdilemmat

För er som inte var på plats när det var dags för ING-sektionens 10 års jubileum så kan jag ju berätta att det blev kinesklänningen och de hela skorna. Men jag måste verkligen lära mig att inte krypa ihop så där när jag blir fotad. Måste lära mig att sträcka på mig!

För övrigt var det en helt underbar kväll med god mat och trevligt sällskap. Det var avtäckning av den fina ING-statyn, ärtsoppa och punsch. Jag hoppade ärtsoppan men jag tog lite av pannkakorna och faktiskt punsch. Ja, jag vet jag dricker inte punsch längre.. men tydligen så gör jag det :P För er som inte är gamla nog och var med på den gamla goda tiden då jag var grön på Campus så kan jag berätta att det inte är nån bra ekvation att fylla år på samma dag som det ordnas punschbingo! Men den här punschen var faktiskt god och inte som den som jag drack mig full på på den tiden. Sen var det miniförfest hemma hos mig. Gud, vad mycket folk det blev! Alltid trevligt med folk. Men Nisse skulle nog inte kommit för jag tror det var här det började gå utför för honom. Efter maten på den fina restaurangen så slog Sandra, jag och ett glatt gäng klackarna i taket och dansade hela natten.

Helgen slutade helt perfekt med en ordentlig dagen-efter-frukost med hembakade scones och mycket annat gott, och trevligt sällskap förstås :) Vad mer ska man säga.. man firar bara 10 års jubileum en gång.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag minns hur det kan gå när Eva får punsch. Det var en bra kväll.