torsdag, januari 25, 2007

Det var en gång

Med risk för att låta som värsta nörden måste jag berätta att chattfunktionen nu har kommit igång på Gemensam.se. Det fick mig att tänka på den goda tiden då NA-chatten fortfarande fanns. Vi var ett trevligt litet gäng, eller vi var ett ganska stort gäng faktiskt. Där spenderades många timmar och det blev ett par fester..i Örebro. Fast jag bara var med på en så var det kul nog. Det är synd att det lades ner. Man har ju lite kontakt fortfarande men det är inget att hänga i granen precis. Hur hamnade två mesar från Skåne i Örebro frågar ni. Ja, jag säger som jag brukar göra: "det är Jonas fel". Nu går det ju inte att jämföra NA med Gemensam, då funktionen är ganska ny och vi var tre-fyra stycken som var aktiva på chatten igår. Dessutom så laggade den ganska fett igår. Men det fick mig ändå att tänka på hur det var förr. Det kanske inte är så bra nu men en dag blir det kanske det.

Inga kommentarer: