fredag, januari 05, 2007

Älskling..nej, jag menar Vaaaadim, påfyllning tack!

Nyår är kul när man sitter inomhus med goa vänner och mat. Så började kvällen. Vi var hemma hos T&T. Första gången för mig. Det var himlans fint där. Önskar att jag också bodde i en trea. Hade underlättat en hel del och hade fått ännu mer plats att sprida ut mina grejer på förstås :) Det serverades god mat och dricka. Och efterrätten var en megahit. ÄLSKAR efterrätt!

Gänget - Eva (som var bakom kameran)

Huvudrätten som jag var lite skeptisk mot i början men som visade sig vara riktigt gott faktiskt. Till denna laxring serverades potatis, grönsaker och en kall sås. Och jag pillade förstås bort ärtorna O.o

T&T

Andreas som satt till vänster om mig.

Vaaaadim och potatis.

Susanne, efterrättsmakare.

Hey baby ;)



Carro aka. Jesus

Efterrätt.. mums!

ME! Satt helt lugn och såg söt ut och helt plötsligt...

blev man attackerad av en Andreas!

Nån som önskar sig en Eva dolli julklapp?


Det var lite svårt att ta kort på fyrverkerierna. Särskilt om man nu håller för öronen. Då jag var för upptagen med att hålla för öronen så tog Jonas en massa kort. Fast man blir lite snurrig efter ett tag. Vart ska man nu rikta nånstans? Jag känner för allt hundar landet. Varför ska man smälla med en massa jobbiga smällare för. Man får ju bara ont i öronen. 12 slaget är ok om man har öronproppar.

Mycket bättre inomhus där alla ljud dämpas av tjocka tegelväggar och sprit.

Klockan var ganska sent när detta kort togs så det är helt naturligt att man känner sig lite hängig :)

GOTT NYTT!



Inga kommentarer: