måndag, januari 22, 2007

Vissa kan konsten att trampa i klaveret

Ibland förvånas jag av hur dumma saker man kan klämma ur sig. När man sitter där och tänker låter det säkert jättebra, men sen så snabbt orden kommer över läpparna så är det inte alls bra. Och för vissa händer detta ganska ofta har jag märkt. Är det fel på personen som säger det, eller är det fel på personen som hör det och tolkar det fel? Hur som helst så blir det lätt missförstånd. Och vem är det då som kommer i kläm? Jo, den tredje parten.. JAG! Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta.
När det gäller paret Miller så är det oftast skratt eller jag drar på läpparna iaf. Herr Miller kan klämma ur sig rätt dumma saker ibland och fru Miller är lättretad. Som tur är det oftast bara trams så det slutar bra ganska snart igen. Det är sådana gräl som jag kan tycka är lite onödiga. Visst det händer självklart alla ibland. Jag menar hur många sådana gräl har jag inte haft med Jonas. Men när det gäller det paret så slår de alla rekord jag lovar, de är bara för söta.

Så till herr Miller säger jag som så:
Tänk en extra gång ibland innan du ska öppna munnen, särskilt när det gäller sex.

Och till fru Miller:
Ta det herr Miller säger med en nypa salt. Han menar ju inget illa ;)

Inga kommentarer: