tisdag, april 17, 2007

Dan före dan före dan

Nu är det inte många dagar kvar alltså. Snart är det premiär. Tala om att dessa dagar har gått snabbt. Allt har väl inte gått som jag har tänkt mig. Folk börjar bli lite nervös och är lite lättretliga. Men men än så länge har det gått bra och det kommer att bli så bra!

Igår var det inflytt på Dunkers. Jag vet inte vart alla timmarna gick men gick det gjorde dem.
Idag fick vi testa myggorna :D Jag kommer aldrig att vänja mig vid hur jag låter. Jag säger som så att telefonförsäljare som tror att jag är fem när jag svara får min förståelse. Vi har fjantat oss på stan. träffade Pontus. Man ska alltid träffa människor när man är som fulast. Inte för att jag är så snygg i vanliga fall, men ni vet vad jag menar. Och dansa i platådojjorna ska jag också testa en dag. Jag kommer väl trilla och slå ihjäl mig på premiären men men.

Kusin vitamin kanske kommer ner på fredag och kollar. Om jag nu lyckas få tag på biljetter till henne och fästmannen. Älsklingen och Anna kommer på lördag. Angelica och Dennis på söndag. Anne och Linus på onsdag. Och förhoppningsvis Pontus, Vadim och Andreas en dag också.

Ah, det ska bli så kul!!!!!

Inga kommentarer: