tisdag, april 24, 2007

Vad för oljud strömmar ur dina högtalare?

Har du tråkigt? Följ då instruktionerna :)
1. Sätt din musik på blanda
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtitlen som svar på frågan

Ok, då sätter vi igång då.

1. hur mår du idag?
I wanna dance with somebody

2. kommer du komma långt i livet?
My interpretation

3. hur ser dina vänner dig?
Barn av vår tid

4. kommer du gifta dig?
Med eller mot

5. vad är ditt livs themesong?
I´m gonna sit right down and write

6. vad är ditt livs historia?
Losing my way

7. hur är skolan för dig?
You spin me round

8. hur kan du komma framåt i livet?
too shy

9. hur kommer imorgon vara?
day after day

10. vad är det bästa med dina vänner?
Let it rain

11. vad finns i lager för nästa vecka?
someone somewhere

12. vilken sång beskriver dig bäst?
I´m the walrus

13. hur är det med ditt liv?
Dynamite

14. vilken låt ska spelas på din begravning?
Club Lagoon

15. hur ser världen på dig?
You can call me Al

16. kommer du att ha ett lyckligt liv?
All you need is love

17. vad tycker dina vänner om dig?
Fisherman´s horizon (Nobuo Uematsu)

18. vilken låt beskriver den du är attraherad av?
A good heart

19. vad skulle du vilja säga till nästa generation?
walk the dinosaur

20. har du en djup & mörk hemlighet?
Congratulations

21. brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Light & magic

22. hur kan jag göra mig själv glad?
Friend of mine

23. kommer jag någonsin ha barn?
Heartseeker

24. vad är några tips till mig?
Oh Nick please don´t be so quick

25. hur kommer jag bli igenkänd?
Stay together

26. vad är min danssång?
Evening sun

(Snodd från en av många blogg i cybervärlden, men ganska kul är det)

Inga kommentarer: