tisdag, mars 11, 2008

Kär...

... i min nya telefon. Den är ju bara för söt. Och inte nog med att den är söt i sig utan jag har ju evafierat den med.. Hello Kitty förstås. Om jag hade kunnat så hade jag tagit kort på det men det är lite svårt att ta kort på något när kameran man har tillgång till finns i det här något. Och ja, en dag ska jag väl också bli vuxen och ha mer vuxnare bakgrund på telefonen. Men jag är inte vuxen förräns på länge :P Har dessutom fått strikta order från J:

"bevaka den med ditt liv!
Tänker inte handla mobil till dig om du bara ska slarva bort den!"
Photobucket

2 kommentarer:

Martin sa...

Din blogg har drastiskt minskat mängden rosa.

LillEva sa...

@firelight: Ja det var väl bra. Fast nu är den kanske inte så söt som den var innan. Mer neutral. Dags för mig att bli vuxen kanske? Nä, har bara överfört gulligheten till mobilen istället :D