fredag, mars 21, 2008

Spexarkris?

Är man knäpp om man går upp klockan tre på morgonen och får för sig att man ska modifiera budgeten? Är man knäpp om man inte kan sova på nätterna på grund av detta?

Jag har varit relativt lugn hela spexarperioden. Men nu börjar det snurra i magen. Jag har inte velat stressa på. För det är ändå frivilliga människor som har ställt upp. Jag har inte haft nån kontroll överhuvudtaget och det har inte varit bra för min mage. Jag vill ha kontroll.

Kan inte sponsorgruppen komma och säga att det löst sig med pengarna plus lite till. Det är inte så att det inte går runt. Men det är precis om man får modifiera budgeten lite. Kan inte nån snäll människa bara få för sig att "Helsingborgsspexet, de ska få en massa pengar av oss".

Men först påsk. Sen är det fixing på hög nivå.

Inga kommentarer: