fredag, maj 09, 2008

en halvtimme mer sömn

Efter missen av tvättbokningen igår så var jag bara så trött. Gånger på rad. Det är inte att jag glömmer att tvätta. För det hade ju varit en katastrof med tanke på hur svårt det är att få tvättid. Men jag har lyckats räkna fel på bokningstavlan.. 2 GÅNGER! Nu sista gången kan det ifs varit ett följdfel då jag räknade fel sist. Men vilket fall som helst jag trodde ju att iom att jag hade Jonas med mig så kunde han kontrollera så det hela blev rätt. Fast det var ju inte Jonas fel heller för det var nog den enda tiden som var ledig på hela denna veckan. Och smarta jag hade väl tänk.. bättre än inget och bokat. Smet ner i tvättstugan och tvättade det absoluta nödvänligaste igår kväll iaf. Det var en jättego och snäll kille som tvättade så det var inga problem och som han sa "vi var ändå redan klara".

Jag har varit så trött denna veckan. Jag lovar att det är för de dära dumma allergitabletterna. Jag vill bara sova och sova.. fast när vill jag inte det :P Efter en kvart i sängen så rullade jag över och la mig halvt över Jonas, varav han frågade: "vad gör du?". Och jag gav honom det eminenta svaret: "jag sover" och rörde mig försiktigt ifrån honom. Hahaha.. jag är knäpp.. även när jag sover.

Det söta paret flyger solo. Har inte sett dem tillsammans på jättelänge. På morgonbussen ser jag henne. Och på kvällståget ser jag honom. Ändrade arbetstider?

Inga kommentarer: