tisdag, maj 06, 2008

Etanol vs. Membran

Om ungefär en timme så smäller det. Vem ska regera över korridorerna på -1? Muhaha... Lite pro and con kanske:

MEMBRAN
Con
Vår medellängd är på 155

Pro
Anne
Infiltreringsmöjlighet för membran då etanolarna är för få (haha.. nu var jag ju nästan vitsig)

ETANOL
Con

Etalnolare.. behöver jag säga mer?!

Pro
Kristina

Haha... nej, vi ska nog vara glada att vi kan hålla bollen i luften.
Min största skräck inför ikväll är förstås bollen. Ja, jag vet att det inte är en ballong även om den har samma form och den smäller inte... eller det här med smällande är klart ingen självklarhet. Men jag tror inte det är så sannolikt att den skulle göra det. Att jag är bollrädd är mest för att det gör så ont när man får dem på sig. Fast det förklarar ju inte varför jag är rädd för alla bollar.. pingisbollar inräknat 0.=

Inga kommentarer: