onsdag, maj 07, 2008

Vinnarstråk...

...för etanolarna.

Det blev ingen infilltrering från membran men de verkade ju klara det alldeles utmärkt. Efter ett hårt nederlag för membran så fick vi mat! Vissa mer hungriga än andra. Kan eventuellt bero på hur mycket man gick in i matcherna. Jag duckade mest för bollen så jag var inte särskilt hungrig men jag tryckte ner tre hela korvar, tro det eller ej. Men säg mig, vem skulle inte ducka för en volleyboll som med hög hastighet kom farandes mot en? Jag duckar ju för en pingisboll O.0 Efter allt duckade trodde jag faktiskt att jag skulle få ont i låren med tanke på hur otränad jag är. Men det är faktiskt inte värre än vanligt. Bästa vårkvällen hitills. Inget slår bollduckandet, trevligt sällskap, härlig vårkväll inklusive vacker solnedgång, och korvgrillning.

Kvällens bästa: när Tobbe tog sig i skrevet och skrek "MINA BYXOR!" (för er som inte var med så sprack dem :D)



The Dubble E:s




Så här nära har jag aldrig varit turning torso.. ja ja jag vet att jag ska vara skåning.

Inga kommentarer: