måndag, maj 05, 2008

Snor-Eva

Idag skriver jag med en känsla blandat med pollen, trötthet och lycka. Det har varit helt underbart att få vara långledig. Inte för att man har fått vila så mycket men det har varit ganska skön ändå. Lindomefolket var på besök. Det blev årets första grillning på uteplatsen. Tjejprat under stjänhimlen på konstgrästrappan med lite tårar och många skratt. Det var ett kärt återseende på Qvantenborgsv med grillning och Mölndalspacksövertalning. Och ännu en gång var det bevisat att jag suger i bollsporter.. närmare bestämt minigolf. Jag började starkt med två slag per bana och sen gick det bara utför.

Och idag är jag snorig. Jag vet inte om det har något med snacket under stjärnhimlen att göra eller om det kanske är pollen som gör sig ovän med min näsa. Det är samma visa varje år :P
A med äkta wii-känsla

Inga kommentarer: