söndag, mars 11, 2007

En Kuemmerling senare

Igår fick vi hem lite trevligt sällskap över en flaska gamla tider. Det var inte gott första gången, men man ska ju pröva allt två gånger, men det var inte gott andra gången heller. Vicky och Martin är härmed vuxna människor. De har fått jobb och ska veckopendla till Ronneby. Detta skulle firas. Jag hade skrivit min sista ordinarietenta. Detta skulle också firas. Stefan hade också fått jobb och detta skulle självklart också firas.
Efter ganska mycket alkoholintag så for vi vidare till Hvillan och gjorde dansgolvet osäkert. Fast jag inte har några glasögon längre så är det fortfarande jobbigt att vara på ett fullpackat dansgolv. Man får ju fortfarande armbågar i huvudet. Det problemet kommer jag nog aldrig undan. Jonas dansade friskt iaf. Och jag lullade iväg till något hörn där jag hittade några trevliga människor att prata med istället. Martin och Vicky försvann nångång under kvällen..som vanligt. Stefan träffade jag faktiskt inte mer under hela kvällen. Undra om han hade gått och gömt sig under en stol. Patrick finns på bild och hade trevligt enligt okända källor. För att sammanfatta kvällen:

Stefan:
Jag skyller på andra...
Eva:
Det är du och jag Vicky..
Jonas:
Note to self, don´t ever drink again!

Inga kommentarer: