onsdag, juli 11, 2007

Möhippa

Bröllopet börjar närma sig med stormsteg. Jag har varit allmänt stressad. Jobb och planering. Börjar kännas som det är mitt eget bröllop jag planerar. Men samtidigt.. inte. Jag får väl skylla mig själv antar jag. Man är ju lite av en kontrollfreak. Jag blir helt nervös när jag inte planerar, när jag inte vet att allt är under kontroll. Jag försöker lära mig att vara lite mer spontan. Man kan ju inte planera allt. Det händer alltid oförutsägbara saker.... typ.

Möhippan är iaf avklarad. Det var nervöst. Vädret var kanske inte det bästa men vi överlevde. Jag gjorde så gott jag kunde och jag hoppas verkligen att alla som dök upp hade skoj. Det mesta gick väl som planerat. Min första möhippa. Dessutom den första man planerat och dragit i alla trådarna. Tyckte det var ganska bra gjort av mig för att vara första gången. Det var lite synd att syrran inte mådde så bra. Men jag tror att hon tyckte det var ganska skoj ändå. Och äntligen fick vi användning av morgonrocken hon sydde till mig i 9:an som inte sitter bra nånstans! ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ser likheterna mellan oss nu :P