torsdag, januari 15, 2009

Avis upp över öronen

I slutet av förra veckan fick jag hör att min älskling fick en chans att åka till en av Europas största teknikmässor i början av mars. Och inte nog med det utan företaget betalar! Tala om att jag blev avis. Dessutom så fick jag reda på att han skulle åka ner med ett gäng tekniknördar i en så kallad konferensbuss, vilket innebär att de åker i en buss med.. låt mig citera så det inte blir några fel:
"Skinnklädsel, långsoffor med bord, toalett och dusch, tv, dvd, restaurang kaffekokare, konferensanläggning med plats för 24 personer i en grupp plus 7 stycken i salongen. Bussen är även utrustad med 220V för t ex datorer. Hela bussens inredning är i handsytt skinn. Dusch med varmvatten finns i bussen."
Det är ju inte ens en buss längre! Min pojkvän ska åka på en minisemester med ett gäng pojkar till Tyskland.. och jag får inte följa med*snyft* Jag vill också åka!

Inga kommentarer: