lördag, januari 24, 2009

Träningsvärk

I tordes trodde jag att jag hade gått och sträckt en muskel i rumpan. Resultat av en promenad hem i det kalla vädret i Pettsson och Filip takt. Men sen så på fredan (igår) när jag var på träningen så kom jag på.. I onsdes så var det värsta ben och rumpträningen på Stepen (en av de fina fördelarna med att vara "ledig", man kan träna 3 gånger i veckan). Så det måste ha orsakat min rumptöjning. Men hur som helst. Nu är jag i Kristianstad och har ont i rumpan inte för att det skulle vara någon större skillnad från att ha ont i rumpan i Helsingborg. Men efter allt snackande om min rumpa kunde jag bara inte låta bli att tänka på det här klippet från en känd Disney film:

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt klipp! Tack för sällskapet i fredags, det får vi göra om.
KRAM