tisdag, januari 13, 2009

Självrensning

Inatt vaknade jag av att jag hostade så mycket. Jag tror att det var för att jag nog hade råkat hamna i nån konstig position som gjort att jag hade lite svårt att andas... igen. Och jag säger igen för att jag vet att det inte är första gången jag råkar "kväva" mig själv i sömnen. Jag kan vara lite konstig ibland när jag sover. Det händer att jag sover på magen ibland. Inget konstigt med det men efter ett tag så får man så ont i nacken. Och vad gör man då? Man vänder på sig! Men nejdå, det är jag för lat för. Istället vänder jag på huvudet ett kvarts varv. Vilket betyder att jag har ansiktet rätt i ner i kudden. Och som ni förstår så blir det ganska svårt att andas efter ett tag.

Note to self: sluta vara så lat och sluta sova med huvudet rätt ner i kudden.

Inga kommentarer: