tisdag, januari 06, 2009

It started with a chair....

Ok, det var inte riktigt sant. I den vackra bloggvärlden har folk ett behov av att sammanfatta det gångna året så här strax efter nyår. Jag tänker:
"Orkar man det? Hur ska man komma ihåg allt? Visst det är väl då man ska läsa sina gamla inlägg. Men kan inte istället de om är intresserade av att veta vad som har hänt mig den senaste året gå och läsa mina gamla inlägg istället för att jag sitter och repeterar allt som jag redan har skrivit om?".

Sammanfattningsvis har detta hänt det senaste året: Spex, spexångest, examensarbete, examen nr2, Staffan slutar som körledare, projektarbete, road trip, feriearbete med slavlön (jo man kan vara feriearbetare fast man är över 25), introduktion till ölets värld, skiljsmässa, konstiga drömmar som slår in, vänskap som bryts, vänskap som tas upp igen, vänner som inte kan bestämma sig, arbetslöshet i en hel månad, projektanställning, träning, Stämpus kliver in i en ny era, bortgång i släkten, examenshögtid, julhandel, jul och nyår.

Kort och gott :P

Nyårskort då min söta kusin och gubbe kom och hälsade på :)

Inga kommentarer: