söndag, januari 11, 2009

Det är inte meningen

Det är inte meningen att jag ska börja mobilblogga. Jonas, min käre älskling, har ju också börjat blogga. Och han skulle testa det här med att mobilblogga. Han skickade ett inlägg, fick ett sms med en claim token och vips så var så var han ute på webben.

Nu var det väl då min tur. Jag skickade ett inlägg, fick ett sms med en claim token! (Märk väl så här långt har jag aldrig kommit innan. Fråga Martin själv. Han har, så snäll som han är, försökt få mig online med min mobil ett par gånger. När det inte gick så har jag tänkt: " Jaja, det är väl inte meningen att jag ska mobilblogga. Men men nu slipper jag få ett nytt beroende".)
Jag länkade vidare min mobila blogg till min "riktiga". Min mobila blogg existerar då jag har varit inne på den och mitt fina testing inlägg finns där. Men finns inlägget här på Lilleva?! NEJ!

Det är nog inte meningen. Det är inte meningen att jag ska kunna blogga med min fina mobil *snyft*.

Inga kommentarer: