måndag, maj 21, 2007

Lillebror är stor

Min bror har nu varit här i några dagar. Inte för att han har umgåtts så mycket med mig. Han och Jonas har mest suttit och spelat en massa spel men han har varit här. Och det känns bra. På något sätt så har jag väl saknat den lille råttan. Visst jag åker hem ibland men då är han oftast ute och ränner med sina polare. Och som ni kanske redan har hört så är det en ganska stressig miljö hemma hos mina föräldrar. Jag kan inte riktigt slappna av. Det känns bra att ha lillebror här. Han är den här bekymmerlösa typen som bara glider runt. Påminner mig om någon ^^
Vi har handlat kostym till honom och han är ganska snygg. Det är tur att han inte är nån regelbunden gäst på min blogg för annars hade jag inte kunnat säga att han är snygg. Jag måste erkänna att det inte finns många snygga asiatiska killar, men min bror är inte alls så dum. Sen att vi inte blir så bra på bild är en annan femma. Det är ett släktdrag. Ja ja, nog om min bror. Nu ska sätta mig i solen och njuta lite :)

2 kommentarer:

Nightabove sa...

he's your "little" brother? ...hehe, don't the little. ;)

LillEva sa...

Hur man än ser det så kommer han alltid att vara min lillebror. Visst han växte om mig för längesen men det är som mammor. Barn kommer alltid att vara sina barn även om de är vuxna.
"Lilla gumman sätt på dig en extra tröja det är kallt ute"^^